Mamy przyjemność zaprezentować Państwu nowy program sprzedażowo-magazynowy mBiuro Plus. Oprogramowanie powstało na bazie aplikacji mBiuro 5.4.
W nowym programie czeka na Państwa wiele nowości, gdyż sam program został stworzony od nowa, wykorzystując zdobyte doświadczenie i znając ograniczenia poprzedniego systemu.
Przede wszystkim poszerzona została lista dostępnych dokumentów. Są to obecnie:
Dodaliśmy również możliwość drukowania duplikatów faktur.
Faktury można drukować zarówno w języku polskim jak i angielskim. Ulepszony został mechanizm pobierania kursów walut. Teraz można pobrać kurs z dowolnego dnia, a standardowo pobierany jest kurs z dnia poprzedzającego datę wystawienia faktury.
Wszystkie moduły zostały przebudowane tak, by ułatwić zarządzanie dokumentami, kontrahentami, należnościami itp. Każdy moduł posiada pole szybkiego wyszukiwania, zaś wszystkie wyświetlane kolumny w tabeli można dostosować do własnych potrzeb, klikając na nich prawym przyciskiem myszki.
Ważną zmianą jest wbudowany mechanizm tworzenia plików PDF z fakturami. Teraz wystarczy kliknąć na opcję „Wyślij fakturę w wiadomości e-mail jako załącznik”, by program sam stworzył plik PDF z fakturą, załączył go do poczty i zaadresował do kontrahenta. To naprawdę proste i szybkie!
Podstawową zmianą w magazynie jest możliwość przeprowadzenia remanentu. Dostępny jest wydruk do spisu z natury oraz dokument zatwierdzenia remanentu. Operacja korekty stanów magazynowych jest oczywiście w pełni zautomatyzowana.
Innym ważnym dodatkiem jest wprowadzenie kompletów, czyli artykułów, które posiadają składniki. Podczas „produkcji” takiego kompletu, z magazynu zdejmowane są ze stanu składniki w określonej ilości, zaś zwiększa się stan produktu.
Warto również zwrócić uwagę na zmiany w interfejsie. Początkowy ekran zawiera teraz słupkowy diagram nie tylko sprzedaży, ale również zakupu, który można ustawić na konkretny przedział czasu. Lista najbliższych terminów dotyczy oprócz danych z terminarza również zbliżających się terminów płatności.
Każdy moduł związany z dokumentami posiada specjalny panel po lewej stronie, informujący Państwa o pozycjach dokumentu, danych kontrahenta oraz innych dokumentach wystawionych na niego. Do sprawdzenia szczegółów kontrahenta, wystarczy teraz kliknąć w jego nazwę w tabeli dokumentów.
Każdy artykuł lub usługa może mieć zdefiniowane 3 ceny, na przykład: standardowa, hurt, złoty klient. Podczas wystawiania dokumentu wybieramy stawkę cenową jedną z trzech, a ceny same ulegną zmianie. Oczywiście możemy też danemu kontrahentowi przypisać stałą stawkę cenową, np. złoty klient.
Ważnym dodatkiem jest możliwość wystawiania jednych dokumentów wg. cen netto, a innych wg. cen brutto.
Od teraz jesteśmy gotowi wykonać na zamówienie wszelkie rozszerzenia do programu mBiuro. Posiadają Państwo niestandardowy typ zamówień, zleceń itp.? Wystarczy się skontaktować i omówić szczegóły, a otrzymają Państwo oprogramowanie dopasowane idealnie do Państwa firmy.
Aplikacja mBiuro Plus jest stale rozwijana i posiadamy wiele nowych pomysłów, aby jeszcze bardziej ułatwić Państwu pracę. Są to między innymi:
mBiuro - na skróty: